Feb. 25, 2010

Det blev inget inlägg igår... jag glömde bort att skriva. Så därför blir det ett på morgonen istället. Igår så hade jag inte så mycet att göra från början, men allt eftersom dagen gick så fick jag en hel gjort, t.ex. så dammsög jag, strök, sorterade tvätt, städade badrummet osv. Idag är jag ensam på förmiddagen och ska försöka våttorka golvet. Det behövs.
På eftermiddagen fixade jag med mina läxor och gjorde inte så mycket i största allmänhet.. tror jag.. kommer inte riktigt ihåg. På kvällen sade i alla fall Claudia att jag inte behövde komma ner förrän vid nio tiden idag, så det blev en skön liten sovmorgon. Nu sitter jag på mitt rum och har precis ätit frukost, OS går i bakgrunden, det är längdskidor. Jag är itne säker men jag tror att sverige låg ganska långt fram... men jag kan inte svära på det. Ska dock inte få det att låta som att jag följer OS, det är till att överdrova, jag brukar ha det på när jag stryker.


tänkte att jag skulle göra som de stora bloggarna och lägga upp en bild på mig... och ja, jag ser litet konstig ut! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0