Österrike imorgon!

Imorgon bär det av, ska bli kul! Jag är dock litet orolig föt sängplatserna... det finns ju tillräckligt men en del är litet ostrategiskt placerade om man säger så (läs: i köket). Men jag ska ju inte vara där så länge.
Vi pratade mer om min semester idag, det är i princip bestämt att jag åker hem under påsken, Claudia måste prata litet mer med Thomas eftersom att han också ska bort någongång då men jag kan förmodligen åka hem och hälsa på! Så alla måste hålla sig i skåne trakterna! ;) Vi pratade även om när jag vill åka hem... permanent... jag har tidigare tänkt att i början av Augusti skulle vara bra, men jag sade faktiskt i mitten istället nu. Jag blev liksom litet ledsen när jag tänkte på att lämna det här stället. Har kommit fram till att jag trivs väldigt bra, även om det är jobbigt att bo på sin arbetsplats så trivs jag nog så bra som man kan göra. Men det är ju bättre att jag känner för att stanna litet längre än att jag vill åka hem direkt. ska dock bli skönt att komma hem och hälsa på litet grand.
Dock måste jag sova tidigt idag, ska vara uppe och nere (alltså uppe ur sängen och nere på nedervånigen) runt klockan sju imorgon bitti. Vi ger oss förhoppningsvis av vid 8-9 tiden (förmodligen mer runt nio). Det känns litet halvläskigt också att jag i princip vet att jag kommer åka med en trött förare... Thomas kommer hem först vid halv ett inatt och sedan ska han upp tidigt och åka till kontoret innan frukost imorgon, liksom bra planerat där.

Här kommer en bild från landeck, det är visserligen inte precis där vi ska vara men i närheten åtminstone!



Jaja, ska snart sova nu!
Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ha de super duper kul!! och om någon lyckas lura upp dig i en skidbacke så måste någon ta foto! hihi

kram

2010-02-06 @ 15:01:09
URL: http://emeliechristersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0