Ändrade planer

Jaha, det blev tyvärr ingen fika ikväll eftersom Ida kände sig dålig... synd, men vi träffas ju på fredag (och förhoppningsvis kan jag då stanna längre än till klockan sex..)!

Istället tänkte jag beätta vad jag gjorde resten av dagen... först så satt jag kvar vid datorn trots att jag sade att jag skulle läsa, lyckat... sedan läste jag ca två sidor innan jag började med mina läxor, blev klar med den lätta delen. Därefter gick jag ner och drack te, sedan började jag rengöra de små ljushållarna från granen... först lade jag dem i varmt vatten men det blev inte bra nog så Claudia kokade dem... sedan stod jag och torkade bort överbliven stearin från 120 stycken ljushållare, det var spännande! Fast mitt i fick jag avbryta eftersom Charlotte behövde en ny blöja och Claudia var inte hemma för tillfället, och hon ville ju inte ligga ensam så jag fick bära på henne tills dess att Claudia kom igen.
Även nu på kvällen när det var dags för den sedvanliga högläsningen fick jag ha hand om henne i ca en halvtimme, vilket blev ett långt jobb med att distrahera henne så att hon skulle skrika.. hon är alltid hungrig på kvällen... och hon upptäcker snabbt att jag inte har något att erbjuda, tröja smakar nog inte så gott. ;)

Jag tror att jagska se på film nu... trots att det egentligen är försent att påbörja det nu... jag är dock så film sugen!

Äntligen litet bilder med:


Donkenmat


Mina nya byxor... smickrande vinkel...


Isbanan i Bern vid Bundesplatz!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0