Glaaaaad

Är det möjligt att jag trivs bättre nu än innan jul..? Eller är det bara det faktum att Claudia var väldigt trött (och väldigt höggravid) och därför inte alltid var på solskenshumör precis innan jag åkte som gör att det allt känns mycket lättare nu eftersom alla är så glada..? Eller är det lilla Charlotte som drar upp humöret? Vet inte vad det är, men för tillfället känna allt jättebra här borta iallafalll!

Jag står fortfarande för allt jag har sagt om det är väldigt skönt att vara hemma och kunna slappna av på ett annat sätt, men jag känner trots det att allt gåt bättre här nu (peppar, peppar, ta i trä).

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Oskar

Sådant gillar vi!

2010-01-06 @ 20:00:37
URL: http://oskarityskland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0