Hemma igen!

Sådär, då har jag äntligen fått en ledig stund! Egentligen fanns det inte så mycket att göra men jag passade på att väsnans med dammsugaren eftersom Claudia och Felix åkte iväg för att handla imorse.

Hursomhelst, igår kväll vid halv elva tiden så kom jag tillbaka från min och Idas Paris resa, litet sorgligt måste jag säga, Paris var verkligen (efter det jag hann med att se på två dagar) en underbar stad som jag skulle vilja spendera mer tid i. Dessutom var sängarna på hotellet 100 gånger skönare än min här.

Vi hade väldigt roligt och hann med en hel del trots att vi bara hade en och en halv dag till förfogande, vi besäkte allt det som stod högst upp på listan och hann med litet seriös shopping också! :) Jag har dock inte hunnit kolla igenom alla mina bilder än, hoppas på att jag kommer få ett par stycken från ida också eftersom min kamera inte klarade alla olika omständigheter lika bra som hennes... men, men, jag kommer att lägga upp litet några bilder och skriva mer ingående om vad vi hade för oss så fort jag har hunnit kolla minnerkortet.

Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0