Jaha...

Jaha... vad har hänt idag då? Inte så mycket måste jag säga. Jag tvättade imorse och sprang runt med dammsugaren som en galning för att få allt klart innan Claudia och barnen kom hem från biblan igen. Jag trodde ett tag att jag skulle gå med Felix till hans simning men det behövde jag inte... fick därför litet extra tid då jag åt ock våttorkade golvet. Sedan bar det av till språkkursen, den var ganska rolig idag.. litet omväxling.
Den här första veckan har verkligen gått långsamt, men på lördag ska jag och Ida fixa biljetter till Paris och åka till Wankdorf (Zara finns där) om vi har tur så finns det kvar liiiitet, liiiitet på rean... men det går väl ändå! ;)

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0