Oväntat besök

ok, jag fick precis besök av Felix kompis Louis... han är ju runt fyra år och har inte börjat lära sig högtyska ordentligt än så han förstod nog inte riktigt vad jag menade när jag gång på gång påpakde att Felix inte var hemma. Han kom nämligen in och tog av sig jacka och skor och fortsatte in i huset. När han väl upptäckte att Felix inte var där så började han lyssna mer uppmärksamt på mig, dock påstod han att han ville stanna ändå (han kunde inte leka ,ed Beni heller, det är bara jag här) men jag tänkte att det vara nog inte så länge. Litet senare ville han som väntat gå hem, jag förstod inte riktigt vad han ville göra där men när han sade det uppfattade jag det som att han skulle ropa på Felix, då antog jag att han skulle fråga efter honom, men nu i efterhand verkar det rimligare att han sade att de skulle ringa senare eller något i den stilen... Men vi får väl se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0