Past, present and future...

Det blir en tidig uppdatering idag... har fått en del avklarat, tvättat, strukit, våttorkat golven (DET behövdes...) dammat litet grand och sedan har jag och Claudia slängt ut granen... det var spännande, den var ju ungefär två meter hög och jättestor, men ut fick vi den i alla fall! Jag hade tänkt slappna av litet grand med min bok nu, det var ett tag sedan jag hade tid att läsa mitt på dagen.

Ikväll ska jag in till Bern och fika med Ida, det dröjer ju itne länge till vi ska till Paris nu och sedan ska hon snart åka hem... Synd... Men jag ser fram emot Paris! Det är bara nio dagar kvar idag! :)

JAg har dessutom varit törstig sedan igår kväll... jag har ju naturligvis druckit, jag hällde i mig vatten igår kväll men det hjälper inte! Mycket irriterande.

Jaja, pratade snabbt med Bea förut idag angående Japanska studierna, vi hade fått positiv respons på vårt mail till SI! :)

Men jaja, ha det bra, jag kanske uppdaterar en gång till ikväll om jag orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0