Pics von Paris (egentligen inte men det lät bra)

Jahapp, så var den här dagen slut. Har jobbat en del, dammsugit, våttprkat golven, städat och tvättat... sedan har jag passat Felix och charlotte litet grand, Beni var på någon schackgrej. Han ska kanske till en turnering på lördag!

Sedan hände det inte så mycket mer, jag avr och handlade litet grand, pålägg till Claudia och chips till mig (chips till henne också visserligen). Men jag skulle ju lägga upp litet bilder av vad jag köpte i Paris, nu är jag dock lat och har inte orkat fota allt än, men här kommer några saker i alla fall:


Kolla, kolla! Jag vet att det bara är jag och Jessica i hela världen som tycker om den här sorten, men var glada för min skull! Annars finns det bara paprika och lättsaltade här...


Fina armband, jag kollade på liknande här i schweiz (dock riktiga Tokyo Jane) och de kostade 34 CHF!! Det är ca 240 kr, jag betalade 9 euro för dessa... tillsammans...


Här är mina söta vantar


litet närmare...


upptäckte en konstig grej på insidan... jag tänker liksom... va?... Kaninhår?! Är det något man borde undvika, som äkta pälsjackor där djuren har blivit illa behandlade? (det står 20% kaninhår för dem som inte ser)

Nur är dessutom Ida borta, hon åkte imorse... känns litet ensamt måste jag säga!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vadå!?

Paprika chips är ju helt fantastiskt gott!! Mums.. Liksom chili chips och de australiensiska bbq chipsen. De är inte alls som svenska grillchips som bara smakar lök och de är omöjligt att äta mer än ett par stycken hur sugen man än är. I alla fall. Max (sarahs)gillar också salt och vinäger chipsen..

Mer chips åt folket! - får avsluta mitt vettiga inlägg i debatten.

Haha. Hoppas allt fortfarande är bra med dig =)

2010-01-31 @ 11:48:47
URL: http://emeliechristersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0