plus och plus är lika med minus

En otroligt lat dag till... stannade hemma till klockan kvart i fem ungefär, då åkte jag in till stan och kolla de runt i cirka en timme innan jag fick åka hem igen (jag hade ju sagt att jag skulle vara hemma till kvällsmaten). Jag hade planerat att åka på en karneval i Thun idag men det blev inte av... tyckte att det var litet tråkigt att åka dit själv och jag hadfe dessutom fastnat i en film... igen...
I stan kollade jag återigen på ett par jättefina skor hos Max shoes, dock är de litet för dyra. Men det kommer bli svårt att motså dem eftersom jag upptäckte att jag har mer pengar än jag trodde!
Jag har bunkrat upp med mango, clementiner och choklad (det sista för att väga upp allt det nyttiga) och en film på nätet, ska se Fame om allt fungerar som det ska.

Så, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0