PostFinance är för begränsade...

Jag kan inte fatta att jag snart ska till Paris!! Det ska bli så himla kul, det är verkligen inte lång tid kvar nu; räknat från idag (måndag) kan man säga att i övermorgon åker vi i övermorgon... Men det är i alla fall på fredag resan blir av så att alla fattar.

Jag var på banken idag och hörde mig för litet om hur mitt kort fungerar i Frankrike, jag kan ta ut i automater (bara viss dock) men jag inte betala med det i affärer. Därför kommer jag att ha de flesta pengar ute redan (inte på samma ställe dock) och bara i nödfall ta ut mer.

Idag ahr jag tvättat en hel del eftersom Felix har blivit sjuk, han kräktes igår kväll och sedan har han varit dålig hela dagen idag (dock har inget mer kommit upp..) men jag har kört fyra maskiner varav tre var helt fulla med saker som skulle tvättas efter den lille olyckan. Jag har dessutom tvättat händedrna med sterilium hela dagen, jag är jätterädd att jag ska bli sjuk också. Mendet ska nog gå bra (peppar, peppar ta i trä). Utöver det så har jag faktiskt handlat åt familjen idag, inte särskilt mcyket visserligen men det var första gången Claudia bad mig om det. Men det var ju på grund av Felix... och Charlotte var inte så glad så hon fick följa med mig, hon somnar ju på två sekunder så fort hon kommer ut.

När jag kom tillbaka höll Claudia på att dammsuga så då fixade jag klart det också... sedan har jag strutik litet och varit på en promenad! Låter som så mycket tycker jag men dagen kändes ändå äldigt lugn. På kvällen så skulle föräldrarna här iväg på föräldramöte på benis skola, så var jag kvar här med Felix och Beni... men det gick bra, Felix sov hela tiden och Beni spelade spel med mig ett tag...

Så, det var väl större delen av min dag tror jag... Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0