Praktisk..? Jag..?

Nu har jag stress städat hela huset en gång och tvättat litet grand (inkl. min halsduk som jag nog har förstört... spille te på den igår...) jag dammsög, "våttorkade" golven, städade, skalade potatis osv... nu måste jag verkligen duscha innan jag beger mig till Ida. Hade tänkt göra det snabbt när jag var klar med allt men sedan kom jag på att Claudia inte hittade sina nycklar och har därför ingen husnyckel med sig... jag skulle ju kunna lämna ytterdörren öppen, men då blir hon nog inte så glad eftersom det tydligen har varit inbrott i området. Och jag kan ju inte låta dem stå där ute så jag får snällt vänte tills dem kommer hem och då kasta mig in i duschen... Men det ska väl funka hoppas jag.
Sedan äta, städa undan det jättesnabbt och därefter iväg till Bern och sedan vidare till Ida! Hoppas, hoppas att jag sätter mig på rätt del av tåget...

Har dessutom provpackat ryggsäcken, det ska nog funka bra tror jag... men det känns som att jag har glömt något, jag menar; sen när fick min packning plats i en ryggsäck (som inte är så enorm) även om det bara är för en helg?


Min ryggsäck som jag fick av familjen!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0