Sista fikan...

Ok, blogg.se har betett sig litet konstigt nu på kvällen, det här var ungefär den sjätte gången jag provade att logga in... det har inte fungerat så bra.
Idag har jag i alla fall tagit det ganska lugnt. Jag tvättade litet förut idag och dammsög väldigt snabbt medan Claudia och barnen var borta, sedan har jag torkat ur en del av skåpen här också, det är ju ett himla jobb med att plocka ut allt och sedan få in det igen! Hursomhelst har jag somnat i två omgångar idag, den senare gången vaknade jag tjugo i sju på kvällen, en halvtimme innan jag skulle in till stan för att träffa Ida. Familjen trodde då att jag itne var hemma eftersom jag inte hade gjort något ljud ifrån mig och tydligen hade Felix ringt på klockan som går hit upp (huset är ju egentligen två lägenheter så det finns en ring klcok som går direkt hit) men jag hade inte vaknat av det.

På kvällen var jag i alla fall i stan, jag och Ida satt först på starbucks och sedan närde stängde drog vi oss vidare till Mcdonalds, det blev dock bara te för min del. Vi satt där och pratade nästan tills de stängde (vi gick ungfär fem minuter innan) och jag tog sista spårvagnen hem igen. Idag var ju sista gången jag träffade Ida innan hon åker hem på fredag, så det var ju litet sorgligt. Kommer verkligen att sakna henne! Men om jag ahr tur så kommer hon hälsar på i skåne i sommar, och jag kommer kanske upp till Umeå en gång! ;)

Ha det bra!

P.S. Ida, glöm inte länken och bilderna! ;) D.S.

Kommentarer
Postat av: Ida

Här är the länk!!!



http://www.watch-movies-online.tv/



och så söker du bara på vilken film du vill se..

Vissa versioner är typ jättesega och vissa är sämst kvalla.. (Men Jag tycker Novamov och MegaVideo är bäst.. )



Påminn mig om bilderna efter helgen!!!! :D

2010-01-28 @ 17:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0