...

Imorgon tar friden slut.. dà kommer familjen tillbaka.
Nej, det är inte sà illa, pà fredag bär det ju av mot Milano! :) Efter det är det en vecka kvar tills den nya au pair tjejen kommer och sedan är det tvà veckor kvar till jag àker hem, dvs att jag bara har en mànad kvar här. Ganska sorgligt màste jag säga, jag kommer verkligen att sakna dem. Men jag ser fram emot att fà komma hem, jag kommer inte att sakna jobbet här, de som säger att det är lätt att vara au pair har aldrig provat pà jobbet själva... Nästa vecka fàr vi nytt besök, en bekant till Claudia kommer. Jag vet dock inte hur de känner varandra. Imorgon ska jag hem till Sandra, hon fyller 21 sà det ska firas!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0