Lungt i huset

Det är väldigt lugtn här nu, Beni och felix är i Tyskland och hälsar pà släktingar med Thomas sà det är bara jag, Charlotte och Claudia hemma. Jag har dock jobbat litet mer än vanligt idag, Claudia passade pä att städa ur pannrummet sà jag hjälpte till med det pà eftermiddagen plus att jag passade charlotte medan hon àlte till tipen med ett par saker. Pä förmiddagen dammsög jag och strök en massa skjortor...
Jag ska nog dra fam mina väskor iväll och se hur allt passar, jag vet itne vad jag kommer att gör pà lördag pà söndag màste jag städa ur rummet och flytta ner allt; jag misstänker att jag màste prova ett par gànger innan jag hittar det mest effektiva sättet att stuva ner allt. 

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0