Milano!

Igàr kväll kom jag tillbaka fràn Milano, klockan var ungefär halv elva när jag kom fram till huset här... Egentligen var vi framme i Bern redan vid halv tio men jag lyckades missa spàrvagnen som gàr kvart i vilket betydde att jag fick vänta till kvart över istället.
Jag hade i alla fall jätteroligt med Olivia i Milano, det blev en hel del shopping men även litet kultur...


Vi ràkade fà ett dubbelrum istället för ett tvàbäddsrum, sängen var dock rymlig nog för oss ändà!


Jag vid Doumo pà lördagen..


Den är väldigt stor... jag tror att det är den näst största Kyrkan i Europa


Utsikt över Milano..


En shoppinggata..


Leonardo Da Vinci stod framför Scala


Insidan av Doumo


Igen.


Här fanns en massa dyra affärer, Prada, LV, Mc Donalds osv.. ;)

Litet grejor som jag köpte:











Jag har även fàtt reda pà att den nya Au pairen kommer pà söndag kväll... litet sorgligt, det här är sista veckan som jag fàr sova i mitt rum! Jag har ocksà köpt min biljett hem nu, àker den 14 och anländer den 15...

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Men sen får du komma och hälsa på mig ju! :D

Fina saker du köpte! :)

2010-07-29 @ 10:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0