Hopp Schwiiz!

Jag vet att det förra inlägget började litet motsägelsefullt men det ràkar vara sà att jag skriver mina rubriker till sist och igàr var jag rätt pigg när jag började skriva men dödstrött mot slutet...

Idag har jag haft en väldigt slapp dag; jag fick sova sà länge jag ville (var uppe halv nio och gick ner runt nio), sedan hjälpte jag till med udandukning av frukosten, när det var klart fick jag ordern av Claudia att inte jobba mer idag. Egentligen borde jag strukit men jag struntade i det och tar ett berg pà màndag istället. Det enda andra jag ahr gjort idag är att underhàlla charlotte litet dà och dà... och att duka av bordet efter middagen (idag med hjälp av claudia eftersom de har gäster här).
Sà; efter en slapp dag utan jobb är jag nu trött och ska kolla litet pà nätet och sedan hoppa i säng, màste ju vara pigg imorgon till bröllopet! ;) Jag tror dock att jag bryr mig mer om det när jag är här än vad jag hade gjort hemma.. nàgon mer som ska kolla pà det?

Tyskland förlorade sin match (fotboll för de som itne har koll.. jag hade inte haft det om det inte vore för barnen här) mot serbien idag, 1-0... Nu ska de möta Ghana eller nàgot sàdant. Man kanske ska heja pà Schweiz, de màste ju ha byggt upp ett rejält självförtroende efter vinsten mot spanien. 

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0