Ändrade planer...

Jaha, den här dagen blev inte alls som planerat... i vanliga har jag ca två-tre timmar på morgonen då jag kan städa och vara högljudd utan få dåligt samvete men eftersom det var tänkt att jag skulle gå med Felix till han spielgruppe idag så hade jag fixat så att allt sådant redan var klart. Men Felix ville inte gå imorse. Så jag blev litet överrumplad av att helt plötsligt vara hemma, men ändå inte kunna städa som vanligt. Istället blev det litet undan plockning i de valiga rummen, en promenad med Charlotte och inköp till lunchen, sedan lekte jag i ungefär två timmar med Felix. Efter lunchen så städade jag ett ganska bra tag och fixade litet med tvätten... och nu har jag äntligen en liten ledig stund!
Thomas kom förresten hem igår kväll/natt, för dem som har missat det så har han varit i Kina i ungefär tre veckor.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0