Ljus morgondag

Jag har varit extremt effektiv idag. På förmiddagen så putsade jag alla fönstrena så de r rena och fina, plus glas bord och speglar så klart... sedan städade jag, gjorderent i badrummet, dammsög och våttorkade golvet.
Efter lunchen var jag ute litet grand med Felix, men han gick onh ringde på hos en kompis så jag guck en promenad med en väldigt olycklig bebis. Som tur är sä somnar dessa små typer väldigt snabbt när man går ute med dem i barnvagn. Så vi var ute ett tag, när jag kom tillbaka så gick jag upp och gjorde läxan, läste litet och så vidare...
På kvällen efter Abendsbrot lekte jag litet med Felix tills deras program på TV började.
När jag gick ner med Felix för att säga god natt sade Claudia "Tack så mycket, Emma, jag vet inte vad jag hade gjort om du inte var här!" - Det är sådant som får en se fram emot nästa dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0