Packa

Jag hade planerat att skriva igår också men mina föräldrar och Gurdrun och Christer ringde på skype sp jag satt och pratade med istället... Men det var trevligt!
Idag så har jag hjälpt till att städa lekrummet trots att det är söndag... men det var kul att hjälpa till... Jaja, sedan har jag börjat packa också! Har fått ner ganska mycket saker som ska lämnas hemma plus en del saker som jag faktiskt ska använda och jag har inte ensa börjat med ryggsäcken än så det här ska nog gå bra. Ikväll ska jag träffa Olivia i stan för en hejdå-fika innan jag åker. Igår träffade jag Lina i stan, vi spatserade runt litet grand och jag köpte nästan ett par byxor från Marco Polo... det hade blivit dyrt.. men det de var så fina! Nu måste jag glömma dem igen, det ahr hänt alldeles för måga gånger at jag provar något som är för dyrt, tänker "nej, jag har inte råd" bara för att tänka "men jag vill ju.." litet senare och då komma ut fattig men lycklig ur butiken. Men nu har jag verkligen inte råd med något sådant.

Nu är det mat!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0