Snart åker jag!

Imorgon beger jag mig uppåt mot det nordliga Sverige igen! Väskan är packad, det är bara små saker som necessär och sådant som ska ner också... Den är ganska tung, men förhoppningsvis ska jag klara av det ändå. Jag är litet orolig för att det ska bli krångel med tågen som förra gången, då var jag tvungen att ta ett annat tåg till den tyska stationen och hoppa på CNL mot köpenhamn där istället. Inte så svårt kanske, men problemet var att de inte informerade så bra och man fick höra olika versioner från alla... Sedan hade man inte särskilt mycket tid på sig, sådant får mig att bli stressad.
På kvällen var jag på språkkursen, det var sista gången med den här gruppen för mig, det är tyvärr itne så många som ska fortsätta. Innan kursen så köpte jag något att äta på tåget, måste fixa litet brötchens imorgon också, annar komemr jag att förhungra på vägen! Det blev även ett impulsköp, en ganska stor chokladkanin till familjen från läderach (dvs dyr, den kostade ca 180 kr). Men det är kul att ge bort saker.


Mums! Läderach!

Ska sova nu, ses i sverige! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0