Söndag kväll!

Jo, fikan med Olivia var riktigt trevlig! Vi satt inne på ett cafe och pratade i ett par timmar... jag beställde en varm baguette med svart te till. Den var väldigt god måste jag säga men, öhm, rejäl? Jag orkade inte äta upp hela.. Men bättre att det är för mycket än för litet!
Nu sitter jag i sängen och äter päron medan jag beundrar min fina nya väska som jag köpte med Lina igår! Idag hade ju inte affärerna öppet i stan, eller jo, de på bahnhof har öppet men det är inte så många. Jag löpte i alla fall m&m inför tågresan. Kan ni tänka er att jag aldrig har köpt det förut? Jag har ätit det men aldrig köpt det...

Jaja, intressant värre. Hittade något intressant i fickan på min gamla jacka förut, tänkte visa en bild på det men orkar inte hämta kortapparaten nu... Visar det imorgon om jag kommer ihåg!

Kom alla ihåg att ställa om klockan?

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0