Uppdatering

Det har varit litet dåligt med uppdatering på sistone... Men igår var jag ute och åt med Agnes och Sandra efter språkkursen, det var väldigt trevligt! Vi bestämde oss (efter en del velande) för en thairestaurang, jag tog risnudlar med sås och kyckling, väldigt gott och väldigt dyrt. Det var inne på markthalle, det är jättemysigt där men min mat plus dricka (en vanlig cola) gick på ca 140 kronor och det var bland det billigaste.
Jag gjorde något igår som jag inte kommer ihåg... jag kan ha passat barnen, men jag är itne säker. Idag har jag däremot jobbat kväll, har sett till att de fick i sig Abendsbrot och sedan i säng. Claudia och Thomas skulle ut och äta på restaurang, de ville ha litet kvalitetstid... Charlotte fick också stanna kvar efter att jag hade fått henne att somna innan de åkte. Nu ska jag bara sova, är trött...

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0