ESC Semi/ GNTM

Idag ska det tittas pà ESC semin! Tror jag i alla fall... Det krockar ju litet med tyska top model (GNTM - Germany's next top model) som jag har fastnat för. funderar pà att helt enkelt làta det gà pà svtplay och titta in litet dà och dà.
Hursomhelst, idag har jag inte gjort sà mycket, strök i förmiddags och pà eftermiddagen var jag i stan, köpte solcreme, en bok och litet gott att ha till ESC (choklad och torkad mango), det blev även en liten làda med jordgubbar som jag hade till mellanmàl med mörkchoklad till, det var GOTT! Solcremen är förövrigt solskyddsfaktor 50... hon i affären rekommenderade den eftersom min hy var sà ljus... Den kostade litet grand men om det hjälper sà fàr det kosta! Vet inte om jag skrev det men efter vandringen i bergen kom jag tillbaka med utslag/exem (skillnad?) pà armar, halsen och i ansiktet och det har itne försvunnit helt förrän idag... vet inte om det var solen eller värmen men det var inte kul. Hoppas ärför att cremen kan rà pà sädant i framtiden.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0