Maj 2, 2010

Alltsà, igàr var jag i stan med Olivia, vi satt först inne pà Bim Grosi (vilket hag fick lära mig betyder "hos mormor" pà schweizer-tyska) och drack iste, sedan sprang vi till bion... Bounty Hunter var riktigt bra, men vem gillar inte komedier egentligen? ;)
Efter filmen satte vi oss pà ett cafe i gamla stan, det jättemysigt där. Det blev i alla fall sà att vi blev kvar där till halv tolv ungefär. När jag sedan kom hem var jag sà rädd att jag hade väckt nàgon, jag varnämligen litet hungrig och skulle ta en banan men pà vägen ber halkade jag i trappan och förde litet oväsen, sedan ràkade jag sparka pà charlottes sittgrej och orsakde ännu mer oväsen... men ingen vaknad som tur var.

Jag tänkte lägga upp nàgra bilder pà mina för dyra nagellack och presenten man fick till:


Nagellacken, färgen ballerina pink och ett överlack.


Mascara och (hrm) antirynkkräm... ;)


För läpparna...


Rengöring, tonic och dagräm... (krämen är àtering med anitrynkeffekt..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0