Mutterstag!

Det har inte varit en tràkig dag fär jag säga, i förmiddags följde jag med familjen till Thun där vi gick och tittade och satte oss vid en lekplats precis intill Thunersee. Barnen lekte och jag gungade gungbräda med dem.
Vi hade även besök pà eftermiddagen, en gammal skolkamrat till Claudia var här och àt middag med sin familj. Det ledde ocksà till en del extra arbete för min del, jag jag passade charlotte litet grand när hon var litet sur och jag plockade undan efter fikan och middagen (för sju personer). Men samtidigt blev ja sà himla glad, Claudia och hennes kompis (som förövrigt ocksà heter Claudia) pratade om hur det var att ha en Au Pair och jag fick dà höra att jag hjälpte till mycket och att hon var jätteglad över att ha mig här! Sàdant gör en alltid sà glad.
Dock kännerj ag att det hade varit kul om jag inte ahde spenderat sà mycket tid hemma den här helgen, nästa helg har jag nämligen lovat att hjälpa en annan kompis till Claudia med en födelsedagsfest pà lördagen och söndagen vet jag inte  vad jag ska hitta pà... Men, men, vi fàr väl se!

Grattis pà morsdag, mamma! Det firar dem i alla fal här idag.. ;)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: mamma

tack...roligt att du har haft en bra dag

2010-05-09 @ 22:12:56
Postat av: Jessica

Jag tittade i alamnackan och det är morsdag här den 30 maj. Knapigt att det är olika :S

2010-05-10 @ 08:01:00
Postat av: Ida

Heeej!



Som det ser ut nu så blir det ingen resa.. Jag vt att jag var jättepepp i början. Men har som inte blivit något av det. Och så åker du hem innan hösten :P Det hade i och för sig varit skoj att hinna med det, men det dyker upp så mycket här hemma.. Vi får se till att ses innan du åker till Japan!! :)



Kram

2010-05-10 @ 22:55:02
URL: http://idab.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0