Lärare för en dag!

jaha... inlägg.

Igår gick vi en lååång promenad. Väldigt lång. Vi gick in till Tenjin (ca en och en halv timme) gick runt där inne och sedan tillbaka igen. Vi gav oss av vid halv ett och kom tillbaka vid nio... däremellan gick vi nästan nonstop, så jag hade ont i benen idag. Jag gick i converse. Inte så bra.
Idag var jag "engelska lärare". Det var väldigt roligt, vi åkte till en skola och pratade med sjätteklassare som precis hade börjat lära sig engelska. De var jättesöta och jätteentusiastiska! Vi fick litet presenter också... de skulle vara resebyråer och promota olika länder och vi gick runt mellan de olika grupperna och lyssnade på deras små redovisningar och ställde litet frågor. Italien bjöd mig på pizza, hos frankrike fick jag te (engelskt..) hos USA fick jag popcorn (söta.. förvånansvärt goda) och sedan fick jag en broschyr från peru. Det blir allt för idag.. har itne så mycket mer att skriva.. 

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0