Lördag!

Yaaay, kommentarer! Man blir så glad när någon tar sig tid att skriva något litet! :)
Idag har vi inte hittat på så ycket, det blev lång promenad då vi beställde stämplar som man måste ha för att kunna köpa mobil här... eftersom en underskrift inte duger måste vi tydligen stämpla dit vårt namn istället. Vi fick i alla fall student rabatt så det gick på bara på 300 yen (mindre än 30 kr). Sedan forstatte vi till en billig affär där jag köpte två anteckningsblock, sudd, stift och en filt. En liiiiten filt, Bea påstår att den är normal men jag tycker att den är liiiten. Jag köpte också schampoo, balsam och en inpackning... det senare eftersom det var ett paket man fick billigare. Det kostade bara ca 70 kr för två jätteförpackningar (schampoo och balsam) och en normalstor (inpackningen) av märket Pantene... hoppas att det inte kommer göra mitt hår alltför rakt. Annars har det inte hänt så mycket... vet inte vad jag ska skriva mer... så.. ha det bra! 

Eller jo, jag klarade provet! 88/100... helt ok måste jag säga! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

hipp,hipp,hurra!!! för provet.Har du använt upp allt du tog med? kram

2010-11-13 @ 14:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0