Tisdag, inte måndag...

Tja, då är det tisdag... jag var helt övertygad om att det var måndag idag. Skönt, igår trodde jag att det var fredag... Imorgon ska vi åka till Dazaifu, ett tempel, med min och Beas klass och träffa elever från andra språkskolor (det finns tydligen två till). Det ska himla intressant och skönt eftersom vi inte har några lektioner då! Skolan kommer att köpa lunch till oss men vi får betala en del av biljettpriset för att komma dit själva.
Jag börjar också tycka att min klass är läskigt osocial, idag var det fler från beas klass (som jag aldrig pratat med) som sade hej då till mig och Pamela än från vår egen klass... Roligt värre. Men någon gång ska de väl komma igång antar jag. Nu ska jag snart gå och läga mig, klockan är tjugo över tio och vi måste upp tidigt imorgon.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas ni får en trevlig kram.....

2010-11-03 @ 08:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0