bulle till middag

Um... jag har varit i skolan idag. Det händer ju inte så mycket saker för tillfället, det är mest läxa och skola. Men efter helgen kanske jag har något intressant att skriva. Jag är nervös inför räkningen som ska komma i slutet av månaden (tror jag).. vi vet ju inte vad något kostar så vi får väl hoppas att det funkar! ;)
Idag åt vi en rolig, god och konstig grej till maten, det en vit "bulle" kött i... det var gott. Till det hade vi ris med äggröra (förvånansvärt gott) och böngroddar. Vår lilla, lilla kyl är väldigt full för tillfället och vårt "skafferi" är överfullt med goda instant ramen paket! Det ser så fint ut! :)

Ha det bra. Nu ska jag gå och ta ut mina byxor ur frysen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0