Fukuoka, Japan

Hej, hej!
Uppdatering från Fukuoka, japan! Allt har gått bra hittills, vi har fått vår lägenhet, internet, lyckats handla mat och idag hann vi till och med en runda in till stan! Det är jag och bea plus två andra tjejer från sverige.
Placeringstestet har vi redan gjort, det skulle vi skriva dagen efter att vi kom... tror inte att jag gjorde så bra ifrån mig dock...
Just nu är jag väldigt trött, vaknade av någon anledning redan klockan fem, kundei nte somna om så jag gick upp klockan sex och sedan dess har det varit full rulle.. om man bortser från förmiddagen förstös då vi satt och väntade en evighet på att internet skulle fixas. 
JAg tog en del bilder i stan som jag tänkte lägga upp här, men först måste jag sno beas dator så att jag kan få in dem på mitt usb-minne.
JAg har också gjort om min adaptor idag, den passade inte  i uttagen (dumma media markt) så jag tog sönder den litet och nu funkar det! Skriver mer när jag har litet bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0