Trafikregler

Till dem som undrade: nej, elräkningen var inte dyr, det kostade ca 20 kr för 20 dagar... var.

Veckan har annars varit ganska händelselös, vi har bara haft en föreläsning om trafikregler på "mymy school". Men veckan gick snabbt, det kändes som att vi bara hade måndag, torsdag och fredag och sedan heeeeelg! Tyvärr tror jag att dessa två dagar också kommer flyga förbi.
Igår kväll hade jag och bea fredagsmys med film och godis. I affären plockade vi på oss en påse chips och choklad pinnar, när vi senare gick mot kassan sade bea förvånat "men, ska inte du ha chips!?" jag svarade "jag trodde vi skulle dela..." Efter kort överläggande gick jag och hämtade en egen... förklaringen till det här är att påsarna bara innehåller bara 60 gram (!?).
Jag och bea kommer också att få vara med i ett program och åka till en japansk skola för att ha en lektion i engelska! Det ska bli jättekul!



Vid "mymy school"!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0