Sverige Igen

Ok, för farmors skulle kommer nu ett litet inlägg.
Jag tror inte att det är så många som läser bloggen längre men om det är någon kvar hoppas jag att ni inte blir alltför sura på mig som uppdaterar så dåligt... det här är ju första gången sedan jag kom hem!
Jag befinner ju mig i Umeå nu som de flesta vet, efter att jag kom hem från japan var jag hemma i ca en vecka innan jag åkte hit (flög själv för första gången!!). Nu har jag varit här i tre-fyra veckor. Än så länge har ja inte drabbats av någon lappsjuka men vi får väl se vad som händer sedan.. det är ju en ganska stor kontrast till japan om man säger så. Jag måste säa att jag på vissa plan längtar tillbaka till fukuoka, jag trivdes väldigt bra där och hade gärna stannat längre innan jag åkte hem.. men om jag har tur så kan jag åka till japan igen någon gång, antingen i studier igen eller med jobb i framtiden.
Hittintills har jag haft roligt, har ju inte kunnat spendera särskilt mycket tid med storasyster de senaste två åren.. dock saknar ja alla kompisarna i lund, hann bara träffa alla en gång innan jag försvann igen. Men här uppe har jag chansen att träffa en annan kompis som jag träffade i schweiz så det är himla roligt också! Jag vet inte säkert hur länge jag stannar här uppe, det beror på hur jag känner och hur det går med jobb och liknande... Jag kan tyvärr inte göra ett sista inlägg om tokyo eftersom jag inte fick med mig dem bilderna hit... men jag funderar på att göra ett samlingsinlägg över hela tiden i japan och kanske, om det finns intresse, skriva något om tokyo när jag kommer ner till jul.. så om ni vill läsa om det så kom hit runt juletider (gärna innan det också så klart!). Jag kommer nog att uppdatera bloggen litet då och då men förmodligen inte alltför ofta, ni känner ju mig!
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Farmor.

Kära Emma! Vilken lycka att vara farmor, när man har barnbarn som Du! Att inspirera till det här bloggandet känns mycket smickrande! Hoppas att Du snart kunde återkomma med en liten "bildjoural" från Byggdeå, t.ex. en dag ute i naturen, eller på gården med alla djuren, eller i köket bakandes bullar oder so etwas?!

Alla som läser Emmas blogg, skicka henne en kommentar!! Kram! Farmor.



2011-10-31 @ 14:01:01
Postat av: mamma

vad roligt att läsa lite på din blogg igen....

2011-11-01 @ 21:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0