Ännu mera nedräkning!

Man kan säga att det är en vecka kvar tills vi lämnar Fukuoka idag... Det är egentligen på tisdag nästa vecka, men vi åker så pass tidigt att vi inte kommer ha tid att göra något här. Ju mer jag tänker på att vi snart ska åka, ju mer ledsen blir jag. Jag kommer inte att sakna studierna eller lägenheten (eller kanske litet..) det jag kommer att sakna är klasskompisarna, lärarna, staden och landet! Sommarvärmen kommer dock längre ned på listan... det jag saknar med Sverige just nu är kylan. Sitter just nu och svettas på rummet.. ska bli så himla skönt att få litet svenskt klimat, jag är inte gjord för den här värmen. Fast jag ska inte klaga för mycket, väl hemma kommer jag säkert att vilja åka tillbaka sedan när det blir tillräckligt kallt! ;) Värmen är ju skön så länge det fläktar eller inte stiger till alldeles för höga temperturer. Nu måste jag sova, klockan är mycket!
Ha det bra och Go'natt!

Kommentarer
Postat av: mamma

lycka till med talet

2011-09-14 @ 19:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0