körning igen

Jag måste säga att min dag har varit grymt bra, jag körde med en ny lärare idag och han var riktigt bra!! Verkligen lättsam och rolig... kändes bättre än vad det har gjort den senaste veckan. Men vi får väl se hur uppkörningen går sedan, än så länge vet bara jag, mamma och min körskola om när den stora dagen är! ;) Tyvärr lurar ju alltid nervositetsmonstret i utkanten men förhoppningsvis stannar det där också...

Idag drar även malmöfestivlen igång för er som inte har koll på det... känns tråkigt att jag inte kan gå med det vanliga gänget! Vet inte om jag ska dit överhuvudtaget, men vi får väl se vad gäller det också. 

Nu ska vi snart äta pannkakor, är väldigt hunrig eftersom jag bara ätit frukost och en banan idag...

Ha det bra
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0