fyra

Jag har haft en ganska bra dag, barnen var snälla och jag lyckades till och med skypa med Anni imorse! :) Fick litet intressanta uppdateringar.. ;)

Annars sà har det inte hänt sà mycket här, jag har jobbat dvs. passat barn och städat. Inget strykande eller tvättande idag dock, det slapp jag. Imorgon bör jag dock se till att fà undan tvätten som hänger där nere...
En av Felix kompisar var här idag, ha är sà st och jag förstàr honom ganska bra (för det mesta) trots att han pratar schweizer-tyska!

Fick höra av Claudia idag att hon kör mig till Bern pà màndag, det var ju trevligt, slipper jag släpa pà packningen pà spàrvagnen. Dock bad hon mig att dammsuga och vàttorka golven pà màndagmorgonen... inget stort problem egentligen eftersom jag hoppades att jag skulle kunna det, men hon sade sedan att det förmodligen fanns väldigt mycket att göra när jag kom tillbaka eftersom bara Thomas var hemma dà (litet gäster över jul och barnen ocksà naturligtvis men de städar och tvättar ju inte). Det kan jag ju se fram emot..

Men vi fàr se hur det är.

Fyra dagar kvar till hemresan nu.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0