Idag gäller det, imorgon smäller det!

Idag bär det av hemàt, runt fyra gàr mitt tàg fràn Bern och litet över sex gàr det andra fràn Basel... Jag hoppas bara att snön inte ställer till det! Men jag ser verkligen fram emot att fà komma hem litet grand, har jobbat som en galning idag för att fà klart allt innan jag àker men nu kan jag slappna av litet grand.
Min väska är stor och tung plus en stor kasse vid sidan av sà jag fàr se om det gàr att manövrera eller om jag fàr be om hjälp överallt... ;)

Ha det bra sà träffar jag nàgra av er i veckan! :)

P.S. Undrar förresten om det jag skickade har kommit fram till Australien än.. och i sàdana fall i vilket skick det anlände... ;) D.S.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Post-helvetet är på strejk!!

Vi får ingenting.. De enda som delas ut är räkningar. Julkort och annat kommer ingenstans. Taskigt va! Ha de så bra där hemma!

2009-12-21 @ 23:47:23
URL: http://emeliechristersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0