jobbedag

Jag har jobbat en massa idag med... strök och städade pà förmiddagen efter att Beni gàtt till skolan och Felix àkt till spielgruppe.

Pà eftermiddagen tog jag med barnen till en sagostund pà biblioteket, sagan var dock pà schweizer-tyska sà jag förstod inget. Men barnen tyckte om det! Efteràt lànade vi litet hörböcker osv. Jag lànade Narnia till mig själv, bra övning.
Vi köpte Berlinare till zuvierie, det var ocksà uppskattat, men bàda barnen var nog väldigt trötta... Felix var ovanligt lättretad och Beni har varit väldigt motsträvig... men sàdana dagar finns ju ocksà.

Jag är iallafall för trött för att skriva sà särskilt mycket, hade dock uppskattat ett levnadstecken fràn Anni, vill höra hur det gàr nu när du har flyttat! :)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0