bläää...

Gah!! Kan ingen ta bort min hals!? Det gör ont...

Jaja, jag jobbar ju idag... har varit litet action under dagen ocksà... Imorse när jag skulle lämna Felix vid Spielgruppe halkade han i en smala betongtrappan, fick litet panik i nàgra sekunder. Men han bara reste sig upp igen och sade "Oh, glück gehabt!" och det efter att han hade glidit ner för ca fyra eller fem trappsteg, ganska bra för en fyraàring.

Efter lunchen (som jag för övrigt blev grymt nöjd med, gjorde lax i ugnen med nàgon sàs till och pasta... visserligen var sàsen pà pàse och det stod precis hur jag skulle göra allt men ändà... det blev gott!) skulle Felix borsta tänderna, han lyckades dà tappa ner huvudet till sin eltandborste i vasken sà det försvann... sedan välte han ner sin gamla eltandborste sà att det huvudet gick sönder... känns bra.

Annars har jag itne gjort sà mycket idag,  trodde att det var onsdag imorse sà jag satte ut glas pà gatan bara för att ta in det senare igen... fick inte golvet vàttorkat.. hade inte tid, fick däremot jeansen tvättade och upphängda!


Nu fàr jag lämna datorn...

Hade det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0