Första Advent... igen....

Idag har jag mest gjort litet av det vanliga... tvättat och strukit osv, inte sà mycket städande eftersom Claudia var hemma hela dagen. Pà eftermiddagen lyckades jag dock somna av misstag i cirka en timme sà jag kommer nog inte kunna sova förrän litet senare nu ikväll.

Jag har fàtt höra att jag är gosig idag ocksà. Felix sade efter att han först suttit i Claudias knä och sedan mitt vid Abendsbrot, litet gulligt tyckte jag!
Sedan har jag läst ut bok nummer tre i Twilightserien "Bis zum Abendrot" sà ikväll kommer jag att börja pà bok fyra; Bis zum Ende der Nacht.

Min Adventskrans som jag fick av Claudia täde jag ju aldrig i söndags, istället firar jag första advent idag... det gàr lika bra, det är ju ingen "riktig" adventsljusstake.. ;)



Inte en toppenbild direkt, men den fàr duga.. blev sà suddigt när jag försökt ta utan blixt...

Men ni fàr ha det sà bra, var ni än är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0