Fredagen den trettonde

Det har varit en bra fredag idag, trots att det är den trettonde... tog promenaden förut, spatserade runti cirka tvà timmer innan jag drog mig hemàt igen, dà var klockan ungefär tjugo över sex och till min stora förvàning var det fortfarande tomt här. Resten av familjen kom hem först vid tio över sju. Dà var det dags för Abendsbrot.

Jag hoppas att jag kan fà tag pà nàgot imorgon, det hade varit väldigt kul att ha et par Jimmy Choo skor màste jag säga... och de är ju riktigt snygga ocksà! :) Jag màste dock nanna snart, pratade aningen för länge med Anni pà skype igàr kväll, vi slutade prata vid kvart över ett och jag somnade väl vid halv tvà... sedan var jag vaken vid sex imorse. Beöver sova litet grand nu.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0