impulshandel

Det känns som att jag upprepar mig i varje inlägg... jags skriver alltid "idag har jag städat/strukit/tvättat" osv, inte sà mycket variation direkt. Dagarna känns ju inte likadana trots att det làter som det...

Det làter inte annorlunda idag heller, jag har dammsugit gästrummet, bäddat sängen där och tvättat.

Sedan àkte jag in till stan, det ar ju kurs idag! Gick i stan litet innan vilket ledde till en del impulsköp, tex:

en brödmänniska:

Gott och roligt att äta! :)


Handcreme, visserligen har jag inte köpt det själv men ändà..


Kakor.. litet underligt att jag valde dem här (egentligen inte, pàsen är enorm och de var billiga) eftersom jag inte tycker att de är sà himla goda...

Imorgon väntar Spielgruppe med Felix, fàr vikariera fàr Claudia eftersom hon ska vaccineras mot svininfluensan dà! Ska bli intressant...

Ha det bra sà länge!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

De är lugnt, jag tycker också att jag alltid skriver samma saker.. Du gör inte de, så man får väl hoppas att man själv inte gör de heller. Hehe.

Ha de bra! Kram

2009-11-12 @ 22:09:59
Postat av: Emelie

De var jag som skrev de ja. Jag gillar inte "kommentera funktionen" på din blogg, för den kommer ALDRIG ihåg mig, trots att jag klickar i "kom ihåg mej" Denna gången så skrev jag dessutom in namn osv. men den raderade de medan jag skrev inlägget. Stööööör!

2009-11-12 @ 22:12:06
URL: http://emeliechristersson.blogg.se/
Postat av: Oskar

Fan vad cool!!!!!!

2009-11-12 @ 22:15:22
URL: http://regnbagspojken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0