Iväg ikväll...

Jag ska àka till Lausanne senare idag, det tar ca en och en halv timme att komma dit. Först hade jag tänkt kolla runt litet, det är tydligen vädligt fint, och sedan vid 20.15 möter jag förhoppnigsvis Ida nàgonstans vid stationen sà kan hon visa mig var den här Aupair träffen är nàgonstans! Ska bli himla kul att àka dit!

Idag fick jag rosor igen, det är sà mysigt att sàdant pà rummet! Synd bara att jag är för snàl för att köpa det pà egen hand... jag köper bara sàdant som hàller litet längre...

Jaja, jag kommer förmodligen hem sent med tanke pà att tvi kommer till träffen vid halv nio och sedan kommer det ta en och en halv timme att komma hem igen... Sedan ska man ju vara där litet grand ocksà!

Hursomhelst, ha det bra och sedan hörs vi kanske imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0