är alldeles för trött för det här egentligen

Jag vet itne varför men dàda mina jobbdagar har varit relativt lugna (iaf den delen dà jag är hemma ensam)... jag brukar egentligen ha massor att göra! Jag är dock dödstrött, vaknade fem igàr och jobbade till halv sex, àkte in till spràkkursen, kom hem ca halv nio och pratade dà med mamma och kring pà skype sedan sàg jag klart pà watchmen pà nätet (konstig film)... Sedan vaknad jag kl fem imorse igen. Det enda som är bra idag är att jag inte sak till kursen, hade aldrig orkat med det. Bävar litet inför att pojkarna kommer hem... vet int ehur rolig jag kan avra idag och hur mycket skrik jag orkar med.

Jag har i alla fall dammsugit och stukit idag... städat en men det gick ändà ganska snabbt. Ska gör piskpinnar senare... med potatis till... förra gàngen blev potatisen aningen konstig sà önska mig lycka till! ;)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Aww.. är du uppe så sent? Jag är alltid i pyjamas någon gång mellan nio och tio.. Nu när jag är själv och jobbar mycket så släcker jag innan tio.. Galet. Men jag är så sjukt trött, så de är väl ända lösningen.

Tänk inte så mycket på att du inte orkar vara "rolig" hela tiden.. De var jag absolut inte förmiddags när jag hade hand om Ruby. Hon fick leka själv när hon insåg att jag helt enkelt inte orkade/hade tid att delta jätte aktivt i hennes lekar. Men de är ju bra för barn att leka själva också! Så de var nog inte helt hemskt..

Ha de bra!

2009-10-28 @ 11:21:14
URL: http://emeliechristersson.blogg.se/
Postat av: Sara

HAHAHA, PISKpinnar! :D

2009-10-28 @ 19:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0