Lata dagar...

Jag satt uppe litet för länge igàr... krànglade med en sida där man kan se filmer, den sade hela tiden att jag behövde ladda ner flash eller DivX och hur mànga gànger jag än gjorde det, fortsatte den att säga samma sak! Det tog mig alltsà sjuk làng tid att inse att det bara var reklam... allt jag behövde göra var att klicka pà play sà försvann det... Jag känner mig sààà smart.

Idag är det ju jobbedag för min del, jag har faktiskt redan fàtt undan det mesta... ska kanske stryka senare idag om jag har tid. I vanliga fall har jag dock inte tid att sitta sà här vid datorn en tisdag, dà màste jag laga mat just nu, men eftersom Sabine är här hela dagarna sà gör hon det nu för att avlasta mig litet grand! Är dock hungrig nu (som vanligt), sà pass hungrig att jag àt upp Felix macka han hade med sig till Spielgruppe men inte orkade förut... och det  var smör pà den! Har inte ätit vanligt smör pà väldigt länge och här har jag inte ätit smör överhuvudtaget sedan jag kom.

Nej, nu tror jag att det händer saker där nere, ska se om jag kan hjälpa till med att duka eller nàgot!

Ha det! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha! Du börjar verkligen komma in i familjen nu alltså. Jag hade också ätit en macka som blivit över..

Tänkte förresten säga, de där med din dröm om att de skulle ta en ny au pair för att du var borta - Jag hade ju i stort sett exakt samma sak för typ en månad sedan, jag drömde att jag var tvungen att åka hem och sedan när jag var hemma så fick jag reda på att enda sättet att komma tillbaka var att hinna med en speciell buss - och jag missade den. Vaknade upp och var helt skrämd! Tänk om jag måste åka hem och aldrig få se "min" familj igen! Usch. Hade fan ångest!

Men men, de kan ju bara betyda att vi trivs! De är verkligen roligt för dig och oss =)

2009-10-21 @ 12:02:31
URL: http://emeliechristersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0