Snabbt, snabbt!

Jag är uppe.. har varit vaken sedan fem... gick upp halv sex... Det blir en làààààng dag idag. Har redan lyckats trycka i mig en macka till frukost s det enda som saknas nu är en kopp svart te sà att jag vaknar till litet ner. Anledningen till att jag är uppe sà här tidigt är att Clauda helt enkelt behövde àka tidigare till jobbet. Nu màste jag snart gà ner och tjata pà pojkarna om att de ska äta frukost... eller nej, de gick precis ner självmant! :)

Màste springe efter dem nu!

Kommentarer
Postat av: Emelie

De händer aldrig med Zack! Han låser sig verkligen totalt vid något, kvittar om jag pratar om något annat/ tar fram en aktivitet att göra eller vad som. Hopplöst. Tur att de inte händer så jätte ofta att han blir så.

Har gjort exakt samma grej med täcket med Ruby, hon ville inte gå upp på morgonen och gömde sig. Jag låtsades att jag inte kunde hitta henne, så gick de som en dans sedan :P

2009-10-21 @ 11:29:31
URL: http://emeliechristersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0