Hej!

Hej,

Det hände litet mer idag, till exempel så gick jag och Lucy en lång promenad här i omgivningarna! Det var trevligt, vi ska också in till stan en dag, men eftersom båda cyklarna är trasiga måste vi lämna in dem för reparation först. Det händer imorgon, då är också första riktiga ”arbetsdagen” så vi ska ta hand om barnen medan Claudia jobbar. Dock så ska Felix till någon aktivitet och Benjamin ska till skolan. Eftersom cyklarna är trasiga så måste Lucy gå med Felix till hans aktivitet vilket betyder att hon inte hinner tillbaka för att se till att Benjamin går till skolan i tid, så det får jag göra istället! Min stora uppgift för dagen är alltså att se till att han lämnar huset ungefär 20 min i nio… sedan ska Lucy visa litet fler saker som jag måste göra och helt enkelt lära mig rutinen! Hoppas bara att jag kommer in i det snart…

Just nu ligger jag i sängen och tittar på tyskdubbad Navy CIS… smärtsamt men nyttigt för tyskan! ;)

 Ok, mitt internet krånglar jättemycket… jag vet inte när jag kan publicera det här men någon gång ska det väl gå! Just nu sitter jag och äter frukost, ensam. Lucy kom precis tillbaka efter att ha lämnat Felix och jag har skickat iväg Benjamin till skolan, allt har gått bra. Medan jag och Benjamin väntade på att klockan skulle bli mer spelade vi ett ganska roligt spel, han förklarade allt jättebra och pratade inte för snabbt eller otydligt så jag förstod allt (även om jag fick fråga vad han sade en eller två gånger..). Förhoppningsvis kan jag publicera det här snart!


Ute på promenad!

Ha det bra,

/Emma  


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tjohej =)

2009-09-01 @ 20:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0