Sååå...

Såååå... då har jag fått litet grejor gjorda idag med! Imorse innan vi körde Felix till Waldspielgruppe så städade jag pojkarnas rum, plockade undan i tv-rummet och bäddade Thomas och Claudias säng.. utan att någon bad mig!! Jag lär mig mer och mer! ;)
Sedan gav vi oss av för att lämna Felix, vi körde med (inte jag bakom ratten dock) Thomas bil, den har ingen riktig handbroms utan en "parkeringsknapp"... och man ska trycka på nyckeln när man vill starta/stänga av bilen, inte vrida.. jag vill nog inte köra den, verkar mycket krångligt! Men å andra sidan tycker jag inte om Claudias bil heller, växelspaken är konstig!

Men i alla fall, när vi kom tillbaka så våttorkade jag golvet i Claudias och Thomas sovrum och i tv-rummet sedan hängde jag ut tvätten! Så litet nytta har jag allt gjort idag! :) 
Vi hämtade också en fin bukett med nio röda rosor som är till Claudia från Thomas, idag firar de nio (så klart) år tillsammans men han är i Berlin... var en jättefin bukett, kan kanske lägga upp en bild på den senare, men den var dyr... riktigt dyr... 50 CHF, det är ca 350 kr! För nio röda rosor och litet annat grönt omkring! Det är ju dock inte mina pengar så jag ska inte döma någon... ;)

Ha det bra!
/Emma

Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

Vem gillar du bäst i Tokio Hotel? ;)

2009-09-09 @ 13:34:17
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas att du har en bra onsdag? (:

2009-09-09 @ 13:59:22
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0