Änglar i trädgården!

Idag har jag och syster varit ute och fotograferat änglar.. det är smycken då alltså! ;) Pappa hade några sådana som han skulle fota åt en kompis på jobbet som ville lägga upp dem på nätet. Det var i alla fall intressant, inget optimalt väder direkt, man fick vänta på solen hela tiden och det blåste. Men några bra fick vi! Senare ska vi köra iväg till Nova, bara Jessica och jag, litet kvalitetstid systrar emellan.

Hehe, och Anni, jag vet inte hur du kan ha missat att jag var i Paris... jag tror att jag skrev om det en sisådär hundra gånger på bloggen eftersom jag var så uppspelt! ;)
t.ex:

http://emmaolinsvensson.blogg.se/2010/january/draft-jan-25-2010.html


Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0