Hej!

Gaaah... jag vet tine vad som har hänt sedan sist men om jag inte har sagt det så gick kanjitestet ganska bra! JAg antar att det var sämre än taiwaneserna (duh) men de har också rättat vår lärare vid något tillfälle vad gäller kanji. Igår kväll åkte vi hem till en kompis som "bjöd" på mat, vi betalade för oss men det var ju hemma hos henne... Jaja, det var en väldigt rolig kväll och de var jättesöta och överrskade Bea med tårta (som det stod "happy birthday Beatrice" på!!) och en jättegullig nalle som man kan koppla till datorn eller en ipod så dansar den och spelar musiken! Ingen av oss svenskar hade en aning om att de ens visste att Bea fyllde år. På vägen dit visade hon som hämtade oss utsikten över Fukuoka från ett av bergen, det var helt fantastiskt! Så himla stort och så himla mycket ljus, det såg ut som att alla stjärnorna hade trillat ner på marken.  
Idag vet vi inte vad som händer men imorgon ska vi hem till en senpai som ska bjuda på mat! Ska bli väldigt intressant!
JAg är jättetrött nu, gick och lade mig vid halv fem och vaknade vid halv åtta igen... Ska slöa litet nu.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0